DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмирнова, Н.В.-
dc.contributor.authorSmyrnova, N.-
dc.date.accessioned2018-11-11T13:45:05Z-
dc.date.available2018-11-11T13:45:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУДК 338.433 Смирнова Н. В. Проблеми розвитку маркетингової та логістичної діяльності в аграрному секторі України / Н.В. Смирнова // Аграрний вісник Причорномор'я : зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2017. - Вип.86 : Економічні науки. - С.157-170.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1697-
dc.descriptionThe role of agriculture in the development of the Ukrainian economy has assessed. The problems of marketing and logistic activity development in Ukrainian agricultural production have investigated. The reasons for their origin have indicated. The indicators of marketing and logistic activity development in the agrarian sector of the Ukrainian economy and factors that influenced them have analyzed. The dynamics of production and export of agricultural products basic kinds in Ukraine have researched. The main ways of conditions creation for marketing and logistic activity development in the agrarian sector of Ukraine have proposed.ru
dc.description.abstractОцінено роль сільського господарства в розвитку економіки України. Досліджено проблеми розвитку маркетингової та логістичної діяльності в сільськогосподарському виробництві України. Вказано причини їх виникнення. Проаналізовано показники розвитку маркетингової та логістичної діяльності в аграрній сфері економіки України та фактори, що на них вплинули. Досліджено динаміку виробництва та експорту основних видів сільськогосподарської продукції в Україні. Запропоновано основні шляхи створення умов для розвитку маркетингової та логістичної діяльності в аграрному секторі України.ru
dc.description.abstractThe role of agriculture in the development of the Ukrainian economy has assessed. The problems of marketing and logistic activity development in Ukrainian agricultural production have investigated. The reasons for their origin have indicated. The indicators of marketing and logistic activity development in the agrarian sector of the Ukrainian economy and factors that influenced them have analyzed. The dynamics of production and export of agricultural products basic kinds in Ukraine have researched. The main ways of conditions creation for marketing and logistic activity development in the agrarian sector of Ukraine have proposed.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherОДАУru
dc.subjectмаркетинг; логістика; управління; сільське господарство; експорт; виробництво; ціна; витратиru
dc.subjectmarketing; logistics; management; agriculture; export; production; price; costsru
dc.titleПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИru
dc.title.alternativeProblems of marketing and logistic activity development in the agrarian sector of Ukraineru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Смирнова (Петруня) Наталія Василівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf296,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.