DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1258
Назва: Особливості аграрного маркетингу
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Економіка агропідприємств
аграрний маркетинг
Дата публікації: 2008
Видавництво: Науковий вісник. Матеріали І всеукраїнської наукової конференції студентів
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Левіна М.О. Особливості аграрного маркетингу / М.О. Левіна // Науковий вісник /Багатовекторність розвитку економіки України: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції студентів (Одеса, 27-29 лютого 2008). – Одеса, 2008. – С. 5-10.
Короткий огляд (реферат): Ціллю дослідження є виявлення особливостей маркетингу сільського господарства, врахування яких сприятиме становленню ефективного та конкурентоспроможного аграрного сектору світового рівня. Бо аграрний маркетинг, як вид діяльності, що передбачає виявлення і задоволення потреб через обмін, використовується в якості універсального інструменту, який забезпечує досягнення поставленої цілі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1258
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_1_2008.PDF298,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.