DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрюкова, І. О.-
dc.date.accessioned2016-06-23T11:00:18Z-
dc.date.available2016-06-23T11:00:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУДК 657.15 Крюкова І. О. Обліково-аналітичне забезпечення маркетингового аудиту в сільському господарстві / І. О. Крюкова // Розвиток бухгалтерського обліку: теорія, професія, міжпредметні зв'язки: збірник матеріалів ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (26 лютого 2015 р.; м. Київ). – К.: ННЦ «ІАЕ», 2015. - C. 281-285.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1106-
dc.description.abstractГоловним завданням системи бухгалтерського обліку є збір, реєстрація та акумулювання аналітичних даних про фактичне становище найважливіших для аграрних формувань об’єктів управління: активів та джерел їх фінансування, розрахунків, фінансових результатів, майна тощо. Метою такого процесу, який у практиці господарювання характеризується як «обліково-аналітичне забезпечення», є своєчасне та повне задоволення системи менеджменту у необхідній інформації для прийняття виважених управлінських рішень. Динамічні зміни внутрішнього та зовнішнього ринкового середовища діяльності аграрних формувань висувають нові вимоги до системи обліково-аналітичного забезпечення системи управління. За умов активного аграрного ринку головним завданням системи обліково-аналітичного забезпечення маркетингового аудиту постає надання оперативної та достовірної аналітичної інформації про основні елементи ринкового оточення. В розрізі складових маркетингового середовища функціонування аграрних формувань система обліково-аналітичного забезпечення маркетингового аудиту спрямована на проведення поглибленої аналітичної оцінки у розрізі основних напрямів: аудит макросередовища, аудит мікросередовища, аудит організації маркетингу на підприємстві.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherРозвиток бухгалтерського обліку: теорія, професія, міжпредметні зв'язки: збірник матеріалів ІХ Міжнар. наук.- практ. конф.ru
dc.subjectобліково-аналітичне забезпечення, маркетинг, аудит, сільське господарство, бухгалтерський облікru
dc.titleОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Крюкова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryujova_dopovid.pdf233,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.