DSpace logo

Перегляд зібрання за групою - Автори Melnychuk, O.

Перейти до: 0-9
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2015ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇЇ СКЛАДОВІ ТА ФУНКЦІЇМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2010ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІМельничук, О.І.; Melnychuk, O.
2011ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014РОЗВИТОК АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2006Розвиток організаційного механізму державного регулювання виробництва спиртуМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011Світовий досвід управління ринком продукції спиртової галузіМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2013ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2016УПРАВЛІНСЬКА ПРАЦЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2007ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АПК ВІННИЧЧИНИ НА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАСАДАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2009ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ В АГРАРНИХ ФОРМУВАННЯХ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.