DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇЇ СКЛАДОВІ ТА ФУНКЦІЇМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2006Розвиток організаційного механізму державного регулювання виробництва спиртуМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011Світовий досвід управління ринком продукції спиртової галузіМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2016УПРАВЛІНСЬКА ПРАЦЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2007ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АПК ВІННИЧЧИНИ НА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАСАДАХМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2008ОПТИМІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АПК РЕГІОНУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnichuk, O.
2009ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ В АГРАРНИХ ФОРМУВАННЯХ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2011ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2013ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2014РОЗВИТОК АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.